Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
reklamaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza erotických apelů v audiovizuální reklamě
(Eliška Štiková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/76479 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
(Anežka Karvanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//01d6bx// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza vánočních reklam z hlediska využití emocionálních apelů
(Michaela Hrušková)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73253 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Apely v reklamě
(Robert Kaňovský)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ocqkil// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Emoční apely a jejich využití v reklamě
(Jan Valuch)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/xlp33/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma