Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Model of design principles for the definition of data for the consistency of evaluation in Enterprise Governance of IT
(Christian Hitz)2015, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79046 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analyzing the System for Employee Training and Development in Order to Improve Service Quality in Radisson Blu Alcron Hotel in Prague
(Natália Gécziová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13624/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
(Krystian Gałuszka)2024, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/p70nb/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Hodnocení kvality služeb s využitím metody SERVQUAL
(Jiří Niemczyk)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/n1iew/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
E-service Quality Measurement From Customers' Point of View
(Filip Vencovský)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72270 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Comparative Assessment of Customer Service in High-Cost Airline Industry
(Akmaral Berikova)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ocvak/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hospitality Management | Práce na příbuzné téma
Strategie IT Service Desku zaměřená na zvyšování kvality služeb
(František Kohout)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/upcbn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zvyšování kvality služeb s využitím metody "Mystery shopping"
(Markéta Zahradníčková)2011, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/cix0b/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vlivu kvality služeb na spokojenost zákazníka
(Kamil Koštiál)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ore6i/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Měření kvality služeb v restauracích pomocí Mystery shoppingu
(Lukáš Ondruch)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fomiyn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma