Theses on the same topic (having an identical keyword):
kupní, chování, spotřebiteleKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Vliv značky na kupní chování spotřebitele - regionální značení
(Adéla Karmazínová)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//8mzmxc// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Theses on a related topic
Vnímání regionálního značení spotřebiteli
(Hana Jindrová Paluchová)2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/lmpgs/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Event marketing značky Red Bull
(Dominik Šollar)2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Theses on a related topic
Hodnota značky: vliv vybraných nástrojů marketingového mixu na budování hodnoty značky
(Martin Machek)2010, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/44712 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Smyslový marketing a brand management
(Anna Simeonovová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/br9hg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Strategie řízení image značky banky
(Jana Kňažko)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n822q/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Marketingový a komunikační mix hotelu „Quinta Da Ria“
(Valeriia Sokha)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/szzcj/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Gastronomie, hotelnictví a cestovní ruch | Theses on a related topic
Analýza image automobilové značky
(Jan Loska)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/139946 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Využití nástrojů marketingového mixu k utváření image podniku
(Lenka Matějková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wgiwx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
(Patrycja Szuściková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j5rbn2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic