Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
The impact of personal image on the brand
(Daria Liashenko)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ept2q/ | Marketing Communication / | Theses on a related topic
Building a personal brand on social media
(Robin Curtis)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82816 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Theses on a related topic
Transmitting the personal image on corporations, brands and products as a marketing communication tool
(Bakhtiyar Sissengali)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bpk2s/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Theses on a related topic
Osobní brand
(Martin Šindelář)2020, Bakalářská práce, NEWTON College a.s. / NEWTON College a.s.
• http://theses.cz/id//perepv// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Využití online personal brandingu při hledání zaměstnání
(Anna Pangrácová)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/savbc/ | Informační studia a knihovnictví / | Theses on a related topic
OSOBNÍ BRAND A JEHO VÝZNAM NA ZAČÁTKU PROFESNÍ KARIÉRY
(Lukáš Duben)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/50620 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Theses on a related topic
Komplexní využití sociálních sítí v personal brandingu
(Matyáš Batěk)2021, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id//e6w0ei// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic
Sociální sítě v marketingové komunikaci významných výrobních firem
(Martina Hollarová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/nos5j/ | Podniková ekonomika / | Theses on a related topic
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
(Puto Puto)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xsu4g/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Theses on a related topic
Sociální sítě jako marketingový nástroj značek
(David Kubánek)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92845 | Aplikovaná informatika / | Theses on a related topic