Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketing Strategy in International Markets
(Prathiba Kannan)2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/oznvr/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Analýza mikroprostředí a makroprostředí firmy 1. Strategy marketing & media s.r.o.
(Martin Kovařík)2011, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bma83/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing Strategy of Hindustan Unilever Limited
(Atman Trivedi)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lg5xds// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Social and financial effciency of microfinance institutions: Developing markets, macro environment and financial inclusion
(Natálie Soldátková)2014, Disertační práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79114 | Kvantitativní metody v ekonomice / Ekonometrie a operační výzkum | Práce na příbuzné téma
Analýza kvality podnikateľského prostredia v hotelierstve v Českej republike
(Renáta Podracká)2018, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/bb85g/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Miguel Sanchez Delgado)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/m2277/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
(Eva Hájková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/d2vcf/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vybraného podniku
(Lenka Pavlová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tk16b/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingový mix vo vybranom podniku poskytujúci služby
(Natália Mesárošová)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//41lt6j// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma