Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Fygitální marketing
(Alexandra Stušová)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/bhu8k/ | Ekonomika a management / Obchod a marketing | Práce na příbuzné téma
Personální marketing ve vybrané společnosti veřejného sektoru
(Lenka Kaňková)2023, Diplomová práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/hlf00/ | Management a hospodaření ve veřejné správě / | Práce na příbuzné téma
Smyslový marketing jako zdroj konkurenční výhody ve vybrané komerční taneční skupině
(Justýna Lecianová)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/uewuw/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Marketingový výzkum- mystery shopping/ Marketing research- mystery
(Karolína Vaňková)2018, Bakalářská práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/omzv5h/ | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
The Forms and Analysis of Product Placement
(Josef Hlaváček)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/45950 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
(Paras Tanwar)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma