Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

mediální kampaň

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)
Návrh spotřebitelského věrnostního programu a mediální kampaně na podporu komunikace pro vybranou značku na trhu
 (Ondřej Novotný)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//nkzild// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma

Věrnostní program vybrané značky
 (Tereza Valvodová)

2016, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//aq1qps// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Věrnostní program jako marketingový nástroj
 (Jiří Brych)

2015, Diplomová práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha

http://theses.cz/id//5xqlyz// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma

Věrnostní program jako nástroj direct marketingové komunikace Raiffeisenbank
 (Žaneta ŽELEZNÁ)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//vl0slo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Výkladní skříně a věrnostní program RENOME jako podpora prodeje firmy Baťa
 (Jana ONDILLA)

2012, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//op3juy// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Věrnostní a partnerský program ve společnosti Ostravské výstavy, a.s.
 (Zdeněk BROKL)

2011, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//x1j0k4// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Analýza věrnostního programu v obchodní firmě (Telefonica, O2 Benefit program)
 (Petra HOFMAN)

2007, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//k08m7a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Věrnostní program - efektivní nástroj podpory prodeje?
 (Nela FIŠEROVÁ)

2008, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//bi06qe// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Věrnostní program společnosti Kaufland jako nástroj marketingové komunikace
 (Martina Chumanová)

2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//xn2vre// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma

Věrnostní program pro sociální sítě Lajkomat v porovnání s dalšími nástroji internetové reklamy.
 (Kateřina Veselá)

2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//3cupb5// | Hospodářská politika a správa / Veřejná správa a regionální rozvoj | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 23 prací)