Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Online marketing pro online supermarket
(Tereza Drtinová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z4nss/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Online marketing ve vybraném e-shopu v době pandemie
(Štěpán PROKEŠ)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//2og193// | Ekonomika a management / Obchodní podnikání | Práce na příbuzné téma
Online marketing a e-commerce ve vybrané společnosti
(Barbora Vojtěchová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/74991 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Online marketing elektronického obchodu
(Michaela Gracíková)2017, Diplomová práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/ai3e2/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Produktová analytika v e-commerce a online marketingu
(Tomáš Kumsta)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75208 | Aplikovaná informatika / Informační systémy a technologie | Práce na příbuzné téma
Analýza rozdílů online a offline word-of mouth v kontextu interkulturálních rozdílů – implikace pro mezinárodní marketing v e-commerce
(Dušan Mladenović)2019, Disertační práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/krdq0/ | Ekonomika a management (čtyřleté) / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketing communication strategy for an online store launch in sanitary, heating and plumbing industry: Application on a small Slovak company
(Patrícia Šulíková)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78282 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví
(Lenka RYKROVÁ)2020, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//g4fi56// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie zvoleného podnikatelského subjektu
(Matouš Vlasák)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//nyk2nu// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie pro vybraný sortiment produktů společnosti Greiner v kategorii rychloobrátkového zboží
(Gabriela Horáková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/39521 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma