Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza marketingové komunikace vybraného podniku
(Kristýna Dvořáková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/ojd7c/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách (studium pro absolventy VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
(Karyna Yusupova)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/sbkgp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové komunikace sportovního spolku Schulz Gym z. s.
(Anežka Dolejšová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/bw3tr/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Analýza aktuálních způsobů komunikace a návrh modelu komunikace v budoucnosti
(Vladimír Kopal)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpprx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Plán marketingové komunikace pro podnikatelské subjekty v oboru houslařství
(Pavlína Šimková)2023, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/bopz2/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Marketing ve službách (studium po VOŠ) | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Miluše Hadrabová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vgrcg/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Nové metodiky komunikace uplatňované v procesu Řízení vztahu se zákazníky. Komunikace jako nástroj rozvoje společnosti a součást marketingového mixu. Vliv komunikace na další složky marketingového mixu.
(Kamila Dolejšová)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/v9gll/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma