Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)
The Role of Social Media Marketing in E-Commerce: An Investigation of the Relationship between Social Media Presence and Customer Engagement
 (Trupeshkumar kanubhai Patel)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//q57s6v// | Informatics / | Práce na příbuzné téma

Consumer Behavior - Online Shopping in India
 (Arun Chhokar)

2021, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//ddxvho// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Marketing strategy of Coca Cola, Pepsi and Kofola on the Czech market
 (Anna Větrovcová)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/me6v9/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma

Marketing and Consumer Behavior; The Impact of Branding
 (Ali Karimli)

2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/w2c5w/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma

Online marketing communication and Consumer behavior at Dhathri Ayurveda Pvt. Ltd.
 (Visakh Raj)

2020, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/x8pnb/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Marketing strategy for Moroccan restaurant
 (Mehdi Boujamlaoui)

2023, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě

https://is.slu.cz/th/qzqs2/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Love and tears: emotions on media as a part of marketing strategy
 (Anna Slabunova)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní

https://is.vsfs.cz/th/ij499/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma

An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
 (Nikola Slováková)

2016, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//i7tor1// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Práce na příbuzné téma

Marketing strategy of a fashion design shop in Prague, Czech Republic
 (Kirill Shabalkin)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//4qma4h// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 29 prací)