Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
AdvertisementKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
The effect of advertisments on social media to consumer purchase behavior
(Zaur Seyidli)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//4gl712// | Systems Engineering and Informatics / Informatics | Práce na příbuzné téma
Social Interaction Design for Social Media: The Case of Groupthink and Aggression
(Michail Tsikerdekis)2012, Disertační práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/messf/ | Informatika (čtyřleté) / Informatika (angl.) | Práce na příbuzné téma
Social networking and its Impact on New Product Development within the Consumer Electronics Industry
(Mathapelo Mologadi Malatji)2018, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/b3jvv/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management (angl.) | Práce na příbuzné téma
Social Media Marketing
(Jakub Patkoš)2022, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fy55a/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Analysis of Consumers and Consumers’ Behaviour - Case Study of Fast Food
(Elvira Sharafutdinova)2017, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//jvlvws// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
(Ngoc Vu Hong)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pfip0/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Social Class and Consumer Preferences: Case Study of Czech Consumers
(Daana Tumanova)2024, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/radx8/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Buying Behavior of Indian Consumers
(Sanjaye Prassad Gopalswamy Dhanalakshmi)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/dhw1u/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Consumers' Attitudes towards Culinary Events in the Czech Republic
(Eliška Beránková)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• https://is.vsh.cz/th/stjpm/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma