Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
spotřebitelKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Udržitelnost a slow fashion v českém módním časopise Elle
(Pavlína HAMOUZOVÁ)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//xpzc05// | Mediální studia / Mediální studia se specializací na komunikační studia | Práce na příbuzné téma
Autorská kolekce oděvů inspirovaná slow fashion
(Zuzana Lammelová)2023, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ucdpt/ | Učitelství výtvarné výchovy a vizuální tvorby pro základní a střední školy / | Práce na příbuzné téma
Vliv sociálních sítí a influencerů na fast fashion a slow fashion
(Kateřina Kohoutová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//sdl87s// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
CSR - fast fashion verzus slow fashion v kontextu SDGs
(Nela Vavrušková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88221 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Spotrebiteľské správanie na trhu módneho priemyslu so zameraním na Slow Fashion
(Lucia Nikola Kubranová)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7sh3u8// | Ekonomika a management / Řízení a ekonomika obchodu | Práce na příbuzné téma
Slow fashion a nákupné rozhodovanie spotrebiteľa
(Natália Dadejová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//qy461q// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vliv udržitelnosti fast fashion značek na věrnost zákazníků
(Veronika Lopatová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91607 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu fast fashion
(Natálie Kaleta)2023, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/149451 | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Dopad greenwashingu fast-fashion reťazcov na nákupné správanie spotrebiteľov
(Júlia Surová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85771 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
(Natálie Matíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89201 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma