Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
(Erik Dudek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//min3tt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Sociální sítě podporující prezentaci značky a rozhodování v podniku
(Puto Puto)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/xsu4g/ | Systémové inženýrství a informatika / Manažerská informatika | Theses on a related topic
Nákupní rozhodování zákazníků značky Hyundai
(Michal Jánošík)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//2nwtc9// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Nákupní rozhodování zákazníků značky Ford
(Erik Dudek)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//min3tt// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Theses on a related topic
Vliv země původu značek na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na čokoládový segment
(Nikola Spurná)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/79179 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Vliv značek kvality na rozhodování spotřebitele při nákupu potravin
(Tereza Kolaříková)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ksy39g// | Bakalářský program (Bc.) / | Theses on a related topic
Vliv značky kvality na rozhodování spotřebitele
(Lucie Zatloukalová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//xnneu6// | Magisterský program (Ing.) / | Theses on a related topic
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Značka Moravské vinařské stezky - vnímání a vliv na rozhodovací procesy
(Jaroslav Frantík)2016, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zzkyw/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Theses on a related topic
Psychologické aspekty procesu nákupního rozhodování
(Jana Kolářová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/in1za/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Theses on a related topic