Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
kulturaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie Národního divadla
(Simona Kužmová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ioq3ha// | Podnikání a administrativa / | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie Národního divadla Brno
(Petra Kovářová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/n9ikz/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Divadlo mimo divadlo na příkladu Očitého svědka
(Bára ERBEN)2023, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//t5sn2l// | Filmová studia / Filmová studia / Divadelní studia | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
(Jitka Kratochvilová)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sqlgv/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie kulturních institucí se zaměřením na sociální sítě
(Alexandra Mušáková)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/vm9j4/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Typologie prvků značky a jejich význam v procesu budování image značky - Slovenské národní divadlo
(Zuzana Barysz)2020, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//uhbl2a// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma