Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
brandingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako nástroj pro budování loajality zákazníka
(Gabriela Kolářová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/9268/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Emoce jako nástroj pro budování vztahu se zákazníkem
(Helena Briezstienská)2015, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/10600/vsh_m/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifikace nástrojů pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti
(Kateřina Koubíková)2022, Diplomová práce, Fakulta chemicko-technologická / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//4v5ctm// | Ekonomika a management podniků chemického průmyslu / | Práce na příbuzné téma
Budování značky jako nástroje pro komunikaci se zákazníkem
(Magda Součková)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13488/vsh_b/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Konkurenční strategie vybraných luxusních automobilových značek
(Tereza Kassasová)2016, Bakalářská práce, ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s. / ŠKODA AUTO a.s.
• http://theses.cz/id//n8pi9c// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management obchodu | Práce na příbuzné téma
Komunikační strategie značky Orion Ateliér
(Denisa Fořtová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85739 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie - Tvorba značky startupu
(Anna MILEROVÁ)2018, Bakalářská práce, Fakulta sociálně ekonomická / UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
• http://theses.cz/id//xzvbw4// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Exportní strategie značky Tendon
(Tereza Brožová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83013 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie módní značky Oysho při potenciálním vstupu na český trh
(Klára Coufalová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/46671 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh strategie pro budování osobní značky v on-line marketingu
(Vendula Hrabinová)2024, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//jsr5r3// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma