Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Komunity na Facebooku jako akcelerátor prodeje
(Jiří Vanke)2021, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//8lpo6f// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Facebook jako komunikační nástroj pro branding
(Kristýna KUČNIROVÁ)2020, Diplomová práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//ort4x4// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Uživatelé sociální sítě Facebook - motivace a praxe počítačově mediovaného sociálního jednání
(Aneta Houdková)2011, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/sbvie/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma
Použití sociální sítě Facebook v informálním učení u studentů distančního vzdělávání: porozumění a dopad
(Martin DRLÍK)2018, Disertační práce, Pedagogická fakulta / JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
• http://theses.cz/id//esf9s7// | Specializace v pedagogice / Informační a komunikační technologie ve vzdělávání | Práce na příbuzné téma