Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
cestovní kancelářKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
(Rýdlová Rýdlová)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/j2dzr/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Proměny chování hotelových hostů v důsledku pandemie covid-19
(Gabriela Kubíková)2024, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/rhsvf/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Dopad pandemie COVID-19 na vybrané subjekty cestovního ruchu na Jihlavsku
(Viktorie Špejtková)2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/aivnn/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
(Natálie Bartáková)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/phcm8/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Lukáš Maršálek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma