Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

cestovní kancelář

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)
Změna chování spotřebitele při výběru dovolené v době pandemie COVID-19 v Jihočeském a Královehradeckém kraji
 (Rýdlová Rýdlová)

2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/j2dzr/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Proměny chování hotelových hostů v důsledku pandemie covid-19
 (Gabriela Kubíková)

2024, Diplomová práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/rhsvf/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma

Dopad pandemie COVID-19 na vybrané subjekty cestovního ruchu na Jihlavsku
 (Viktorie Špejtková)

2024, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.

https://is.ucp.cz/th/aivnn/ | Hotelnictví, cestovní ruch a marketing / Hotelnictví | Práce na příbuzné téma

Vliv pandemie COVID-19 na marketingové aktivity destinace cestovního ruchu
 (Natálie Bartáková)

2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/phcm8/ | Regionální rozvoj / Management rozvoje měst a regionů | Práce na příbuzné téma

Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
 (Lukáš Maršálek)

2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
 (Natálie Půhoná)

2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 26 prací)