Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cirkulární ekonomika v kontextu módního průmyslu
(Gabriela Mojáková)2024, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/n3t6c/ | Ekonomika a management / Podnikání | Práce na příbuzné téma
Cirkulární ekonomika v oděvním průmyslu ČR
(Eliška Pešková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wpqce/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
"Slow fashion" cyklus módních fotografií
(Nelly HORINKOVÁ)2018, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//5mef33// | Učitelství pro střední školy / VVJ | Práce na příbuzné téma
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
(Alžběta Jílková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78763 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business | Práce na příbuzné téma
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
(Marta Masliy)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fxgo9/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Udržitelný marketing módy
(Michaela Bakešová)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//vl5bib// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Udržitelný marketing módy
(Michaela Bakešová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomie a managmentu
• http://theses.cz/id//ygue6e// | Bakalářský program (Bc.) / | Práce na příbuzné téma
Marketing v módním průmyslu, jeho trendy a jejich vliv na nákupní chování spotřebitele
(Petra Šťastná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//1ku292// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Implementation of sustainable marketing methods within the context of the Czech market
(Adéla Rašková)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92713 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské efekty a greenwashing ve fast fashion
(Barbora Kučerová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94358 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma