Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
MódaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Marketingová strategie oděvní společnosti Zara
(Nikola SEMBOLOVÁ)2021, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//arvgg8// | Humanitní studia / Česká filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie pro graficko-oděvní firmu
(Michael Potocký)2024, Diplomová práce, Fakulta informatiky a managementu / Univerzita Hradec Králové
• http://evskp.uhk.cz/eM8003 | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie pro novou oděvní značku
(Markéta Křížová)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143456 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie oděvního studia v segmentu módy přátelské k životnímu prostředí
(Helena Fabini)2023, Diplomová práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//m2i1lj// | Management a marketing / Design management | Práce na příbuzné téma
Analýza marketingové strategie oděvní značky Uniqlo a návrh vstupu na český trh.
(Ivan Akimov)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/73316 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie
(Luboš Ducháček)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//kci8of// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Návrh marketingové strategie značky VINTAGE by Comtessa
(Irina Djukič)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81611 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie na trhu fast fashion produktů se zaměřením na značku ZARA.
(Natálie Matíková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89201 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingová a komunikační strategie při vstupu produktu na trh
(Dana JERMANOVÁ)2012, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h8fnw3// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti H&M se zaměřením na retrostyl
(Lucie Zajíčková)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57422 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma