Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Segmentace spotřebitelů na trhu dekorativní kosmetiky
(Lucie Waliszewská)2021, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/143611 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využití influencer marketingu při propagaci dekorativní kosmetiky
(Kateřina Klátilová)2019, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//ca4gxe// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Online consumer behaviour of foreigners in the Czech Republic
(Karol Juliana Garcia Rivero)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/n6iiq/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Analysis of Online Food Ordering in Colombia
(Juan Carlos Palacio Pedroza)2023, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/151586 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Consumer Behaviour Towards Online Shopping of Fashion from Foreign Countries for a Population Between 18 and 25 Years Old
(Alice Berthuy)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/52566 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Online and Smartphone Consumer Behaviour of Spanish Millennials
(Luis Perez Montesa)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49591 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Vliv online prostředí na nákupní chování generace alfa
(Pavlína Jurmanová)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//1jszsf// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
(Vlasta Sedláková)2023, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/qvhfl/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu v kategorii potravin na českém trhu a jeho změna v souvislosti s nemocí covid-19
(Veronika Vyoralová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82410 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování spotřebitelů při online nákupu potravin
(Kateřina Stejskalová)2024, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//09kugk// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma