Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
dekorativní kosmetikaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv sociálních a psychologických faktorů na online nákupní chování
(Helena Marie-Anna Szostková)2024, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//sggv53// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Identifikace determinantů online nákupního chování v e-commerce
(Aneta Bílá)2023, Diplomová práce, Fakulta regionálního rozvoje a mezinárodních studií / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//mw7jg3// | Regionální rozvoj / | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování seniorů v online prostoru: faktory ovlivňující nákup potravin
(Lenka Zachová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94549 | Management / | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíli společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Hana Pospíšilová)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/esaua/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Milan Klugar)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/nts53/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti.
(Markéta Dlouhá)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cc9es/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Efektivní segmentace portfolia potenciálních zákazníků a souvislost s určenými cíly společnosti. Význam segmentace a volba kritérií segmentace dle zaměření a vize společnosti
(Tomáš Hajíček)2009, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ma749/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
(Gelatková Gelatková)2022, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ncggq/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Modely zákaznické segmentace realitní kanceláře
(Monika Zámišová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/gcp8e/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Segmentace a popis obrazů členovců
(Martin Mejzlík)2020, Diplomová práce, Fakulta informatiky / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fcg4c/ | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma