Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu
(Martin Kot)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/pykxp/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje a spotřebitelská soutěž
(Monika Vavrušková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/c8ihn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru farmacie
(Šárka Horynová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l8y2m/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Zkratky a zkratková slova v současné češtině
(Petra BAJCAROVÁ)2021, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//8hdfoa// | Učitelství pro střední školy / ČJ-NJ | Práce na příbuzné téma
Podíl písma a mluveného slova na konstruování vědomostí u žáků střední školy
(Mikuláš SPLÍTEK)2011, Diplomová práce, Fakulta pedagogická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//mor7k7// | Učitelství pro střední školy / Tv-Ps | Práce na příbuzné téma
Slova v prostoru: Rozhraní vizuální a objektové poesie
(Jana OTIPKOVÁ)2024, Diplomová práce, Pedagogická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//dk560f// | Učitelství pro střední školy / Výtvarná výchova - Český jazyk a literatura | Práce na příbuzné téma
Abreviatury a zkratková slova v současné ruské publicistice a jejich české ekvivalenty (společensko-politická oblast)
(Jiřina Jelínková)2012, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dz4kt/ | Učitelství pro střední školy / Učitelství ruského jazyka a literatury pro střední školy | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Filip Doležal)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/z60ru/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Je televizní reklama jako nástroj propagace služby či výrobku stále účinná?
(Viktorie Genzerová)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rdhzq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Propagace a reklama Squash centra Třinec
(Kateřina Poláková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/e3xpg/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma