Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingová komunikaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Andrea Barrett)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/aa256/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Petra Sinkulová)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/l3szl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě v sektoru obchodu (rychloobrátkové zboží)
(Martin Link)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lvuiq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikace produktové řady společnosti Emco
(Klára Šulcová)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//bnu5in// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
(Jan Suchý)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/g4v8i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
(Martin Horálek)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71915 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Ethical Marketing in focusing on Greenwashing
(Darya Veryovkina)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/keumi/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Etický pohled na personalizaci reklamy s využitím umělé inteligence
(Kamila Steinbartová)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/80227 | Aplikovaná informatika / | Práce na příbuzné téma
Neetická reklama: posouzení rozhodnutí Rady pro reklamu
(Pavel Mošnička)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82647 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Manažer obchodu | Práce na příbuzné téma
Etické problémy reklamy ve vztahu k dětem v agendě české Rady pro reklamu
(Jana Beničáková)2011, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ed15e/ | Humanitní studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma