Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
(Gabriela Bílková)2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//ani3sq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
(Patrik Pham)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
(Patrik Pham)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
(Katarína Ďurišová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Event marketing značky Red Bull
(Dominik Šollar)2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Red Bull generací Z
(Klára Exnarová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/93009 | Management / | Práce na příbuzné téma
Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
(Jan Zbořil)2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
(Kristýna Pecková)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//q4hf0w// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
(Anh Tung Vu)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group
• http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Red Bull
(Tereza Svobodová)2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//du8koa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma