Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

Klíčová slova

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

Event marketing, jako nástroj brandbuildingu Studenstké unie UTB
 (Gabriela Bílková)

2023, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//ani3sq// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
 (Patrik Pham)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Event marketing společnosti Red Bull a jeho vliv na vnímání značky studenty VŠ
 (Patrik Pham)

2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//9o4ap1// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma

Čím sa odlišuje Red Bull brand marketing od iných energetických nápojov?
 (Katarína Ďurišová)

2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.

http://theses.cz/id//2zv8am// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma

Event marketing značky Red Bull
 (Dominik Šollar)

2024, Bakalářská práce, Fakulta sportovních studií / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/dsa4s/ | Tělesná výchova a sport / Management sportu | Práce na příbuzné téma

Zákazníky vnímaná hodnota značky Red Bull ve srovnání s vybranými značkami energetických nápojů
 (Jan Zbořil)

2022, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci

http://theses.cz/id//09jacf// | Podniková ekonomika / Marketing a mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma

Vnímání značky Red Bull generací Z
 (Klára Exnarová)

2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/93009 | Management / | Práce na příbuzné téma

Brand and Marketing analysis of Red Bull, Czech republic
 (Kristýna Pecková)

2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//q4hf0w// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma

Obsahová strategie značky Red Bull pro Generaci Z
 (Anh Tung Vu)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola NEWTON / NEWTON University Group

http://theses.cz/id//p4hpr7// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Vnímání značky Red Bull
 (Tereza Svobodová)

2015, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

http://theses.cz/id//du8koa// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma