Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
čeští spotřebitelé pivaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Shopping Behavior and Consumer Preferences for Outlet Centers
(Helena Ježková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4ut9k4// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
(Suraj Gupta)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/pp93z/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Cultural Effects on Consumer Behavior and Marketing Mix for a Global Company – India and Czech Republic Comparison
(Ashish Kumar)2020, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//lheoxi// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Online Shopping: How Customers See it
(Nithish Sankarabhattar Ayyappan)2022, Diplomová práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/r2yfv/ | Ekonomika a management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
What influences the decision of consumers to purchase sustainable fashion?
(Dorota Cikánová)2020, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / Technická univerzita v Liberci
• http://theses.cz/id//fm7ler// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
The Influence of Elements of Store Atmosphere and Visual Merchandising (In-Store Music and Shop Window) on Consumer´s Purchase Decision
(Nicole Procházková)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
• http://theses.cz/id//ju822a// | Ekonomika a management / Podniková ekonomika | Práce na příbuzné téma
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
(Kristýna Miturová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Aroma jako faktor ovlivňující nákupní chování spotřebitele
(Rana Isac)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dpe8c/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
The Influence of Digital Marketing and Social Media Algorithms on Consumer Decision-Making Processes in the E-commerce Sector
(Arun Ronal Antony)2024, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/153142 | Marketing a obchod / | Práce na příbuzné téma
Vliv sezónních nabídek prodejců na nákupní chování spotřebitele
(Magdaléna Kolářová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/hvbyn/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma