Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
rozhodovací, proces, spotřebiteleKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Cons and pros of using a celebrity for marketing communication
(Ilya Gorbatov)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/mxr6x/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The use of gender-sensitive and non-sensitive concepts in marketing communication
(Ila Prasad)2024, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/hzmld/ | Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Instagram: Exploration of Visual Brand communication & Transformational advertising
(Oluwaseun Adekola Fasanya)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k0git/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
(Sanzhar Isakov)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t1f17/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Psychologie komunikace z pohledu instore marketingu
(Róbert Motúz)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/e1bm7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
The Impact of CSR Practices on the Czech Buying Decision Process within the Luxury Fashion Industry
(Kristýna Miturová)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91098 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram Influencer in the Consumer Decision Making Process in the France Fashion Industry
(Leila Baizakova)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//adedsj// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Importance of sustainability within the fashion industry in the purchase decision making process of Gen Z.
(Gyuzal Kuspakova)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/81715 | Ekonomika a management/Business Administration / Corporate Finance and Management | Práce na příbuzné téma
The role of Brick-and-mortar store in an omnichannel shopping experience of Generation Z within the fashion industry
(Kuspakova Kuspakova)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ndc4s/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Role of Instagram influencers in the Consumer Decision Making Process
(Aliaksandra Sonets)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//54x2cc// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma