Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Selection Criteria of Management Consulting Services - Used by Companies From the Wood Industry
(Thomas Oriold)2015, Disertační práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//fookda// | Economics and Management / Business management and economics | Práce na příbuzné téma
„Firemni kriteria pro vyber novych zamestnanců"
(Petra Červenková)2009, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/qlu09/ | Sociální politika a sociální práce / | Práce na příbuzné téma
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
(Iva Šlemendová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uv950/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti pořádající odborné konference
(Veronika Pelikánová)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/oih7i/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti La Pura Vita
(Luděk Hrdlička)2011, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/cw0yl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň
(Ondřej Blažek)2010, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/p67pq/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Výběr média pro komunikační mix
(Jana Zelená)2012, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dqia7/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Kritéria výběru médií pro reklamní kampaň společnosti Tesco Stores ČR, a.s.
(Iva Šlemendová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/uv950/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
KRITÉRIA VÝBĚRU MÉDIÍ PRO REKLAMNÍ KAMPAŇ V MĚNÍCÍM SE PROSTŘEDÍ MARKETINGOVÝCH KOMUNIKACÍ
(Alexandr Vostrý)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//z8v74l// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma