Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Korporátní identitaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Markéta Kubíková)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rn3u4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Flat design vs. skeumorfizmus - vývoj grafického dizajnu v digitálnych médiách
(Adam Mihalov)2015, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ldlh5/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Teorie interaktivních médií | Práce na příbuzné téma
Obalový a grafický design jako marketingový nástroj
(Radka Ledecká)2021, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/kkemf/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Logo z pohledu designu v kontinuitě s vizuální komunikací značky
(Veronika Kaláčová)2017, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//v28t7f// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Design loga a jeho vliv na marketingovou komunikaci města
(Renata Veselková)2020, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//fjosel// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Self-kongruence při vnímání tvaru loga a její vliv na preferenci loga
(Svetlana Farkašová)2017, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kf61o/ | Psychologie / | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako integrální součást firemní kultury
(Kateřina Skalická)2019, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/owf67/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Corporate design jako prostředek vytváření image organizace
(Jakub Málik)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rurz8/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Design manuál - aplikace loga a vizuálních prvků značky do praxe
(Šárka Zapletalová)2019, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//5oag35// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Tvorba marketingového plánu pro vybranou společnost
(Lukáš Vejnar)2019, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wq239/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma