Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
Historical and present use of emotions in advertising
(Daliya Khussainova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ti43c/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Psychological aspects of preparation of printed advertisement
(Svetlana Soloveva)2018, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/t6a93/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
The role and significance of market research in all stages of development of efficient advertisement campaign
(Gabriela Kratochvílová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/dc9ov/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Online advertising: a case study of a company
(Ekaterina Kichneva)2018, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5pkq09// | Economics Policy and Administration / Business Administration | Práce na příbuzné téma
Psychologie reklamy a její využití pro podporu image podniku/Psychology Of Advertising And Its Use To Support The Image Of The Organization
(Aneta Bencová)2020, Diplomová práce, Celoškolská pracoviště (studium mimo fakulty) / České vysoké učení technické v Praze
• http://theses.cz/id/ozn4pj/ | Řízení rozvojových projektů / | Práce na příbuzné téma
The Use and Impact of Advertising on Social Campaigns
(Violina Radeva)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/wfgw1/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Mediální agentura, její struktura a role při tvorbě reklamních kampaní
(Lukáš Maršálek)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//cenpdm// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
MEDIÁLNÍ AGENTURA, JEJÍ STRUKTURA A ROLE PŘI TVORBĚ REKLAMÍCH KAMPANÍ
(Natálie Půhoná)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//21gl4z// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
HbbTV jako alternativa televizní reklamy pro středně velké klienty
(Kateřina Deml)2023, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//xnok3p// | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma