Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
digitální marketingKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Kreativita v reklamě. Jak oslovit spotřebitele a poskytnout mu zkušenost se značkou
(Sabina Kulíková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/no7jo/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační srovnání spotřebitelského chování na trhu se značkovým oblečením
(Nikola Zapletalová)2024, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB – Technická univerzita Ostrava
• http://theses.cz/id//2fpcf0// | Marketing / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Motivy spotřebitele k vyhýbání se značkám jako projev antikonzumního jednání
(Karolína Popková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91885 | Management / | Práce na příbuzné téma
The role of digital and social media marketing in consumer behaviour
(Alina Koltykova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/eljqn/ | Marketing Communication / | Práce na příbuzné téma
Hotel and Gastronomy Digital Marketing and Social Media Strategies
(Begaim Saidyldaeva)2022, Bakalářská práce, University College Prague – Vysoká škola mezinárodních vztahů a Vysoká škola hotelová a ekonomická s.r.o.
• https://is.ucp.cz/th/j0ibu/ | Hospitality Management / | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Digitální marketing: případová studie užití digitálních technologií v marketingu vybrané firmy
(Kateřina Fantová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/pn8ap/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
(Jakub Kučera)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/opqpt/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Youtube as a marketing tool in relationship marketing
(Eliška Jahodová)2017, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/zzme0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Digital Marketing Tools of Product Communication Strategy
(Maksim Igoshin)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/81353 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma