Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
FeminismusKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Plus size modelky a inkluzivní marketing v marketingové komunikaci dámských módních značek.
(Patricie Valíčková)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//fqdmpr// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vnímání plus size modelek v reklamách na základě genderu recipientů
(Šárka Halámková)2022, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//lhswwo// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Sebeprezentace žen na Instagramu na příkladu vybraných plus size modelek
(Aneta JÁNOŠÍKOVÁ)2019, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / OSTRAVSKÁ UNIVERZITA
• http://theses.cz/id//x8l1yj// | Sociologie / | Práce na příbuzné téma
Feminismus a jeho vliv na propagaci dámské módy
(Lucie Čáslavská)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o. / Vysoká škola kreativní komunikace, s.r.o.
• http://theses.cz/id//ws848c// | Kreativní marketing a komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vývoj reklamní kampaně společnosti Vodafone jako případová studie propagace a prezentace trhu s mobilní komunikací v České republice
(Dana Komosná)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/zpwsc/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketingová kampaň propagace produktů ve vybrané firmě
(Barbora Panglová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/k2t4h/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Inovace marketingového mixu v kontextu propagace
(Gabriela Juchová)2018, Bakalářská práce, Akademie Sting
• https://is.sting.cz/th/tkr01/ | Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních podniků | Práce na příbuzné téma