Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
hudbaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
(Tomáš Nevídal)2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//yx1hms// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování náctiletých fanynek
(Kristina ŠTĚPÁNOVÁ)2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
• http://theses.cz/id//t1bq27// | Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování návštěvníků hudebních festivalů
(Michaela Vavrečková)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135606 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
(Šárka Libánková)2011, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/lv362/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma
Analýza chování uživatelů hudebních streamovacích služeb
(Václav Dedek)2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/127623 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
(Tereza Zgabajová)2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/128029 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních akcí
(Gabriela Ottopalová)2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/135599 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
Využití nových médií jako komunikačních platforem při streamování živé hudby v době pandemie Covid-19
(Michaela Novotná)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/a9b8t/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
(Que Anh Tran)2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/l6eny/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Způsoby profesního přežití hudebníků a hudebnic v době pandemie COVID–19
(Katarína Kandriková)2021, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně
• https://is.jamu.cz/th/qupvi/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma