Zpět na vyhledávání

Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

hudba

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 » (celkem 14 prací)
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
 (Tomáš Nevídal)

2018, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//yx1hms// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování návštěvníků hudebních festivalů
 (Michaela Vavrečková)

2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/135606 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních akcí
 (Gabriela Ottopalová)

2019, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/135599 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelské chování náctiletých fanynek
 (Kristina ŠTĚPÁNOVÁ)

2016, Bakalářská práce, Filozofická fakulta / UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI

http://theses.cz/id//t1bq27// | Humanitní studia / Anglická filologie - Aplikovaná ekonomická studia | Práce na příbuzné téma

Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
 (Šárka Libánková)

2011, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/lv362/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

Analýza chování uživatelů hudebních streamovacích služeb
 (Václav Dedek)

2018, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/127623 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
 (Tereza Zgabajová)

2018, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/128029 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Využití nových médií jako komunikačních platforem při streamování živé hudby v době pandemie Covid-19
 (Michaela Novotná)

2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita

https://is.muni.cz/th/a9b8t/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma

Vliv pandemie covid-19 na chování zákazníků - hudební akce v České republice
 (Que Anh Tran)

2022, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.

https://is.ambis.cz/th/l6eny/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma

Způsoby profesního přežití hudebníků a hudebnic v době pandemie COVID–19
 (Katarína Kandriková)

2021, Bakalářská práce, Hudební fakulta / Janáčkova akademie múzických umění v Brně

https://is.jamu.cz/th/qupvi/ | Hudební umění / Hudební manažerství | Práce na příbuzné téma

« 1 2 » (celkem 14 prací)