Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
médiáKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Propojení komunikačních kanálů B2B podniku s dopadem na návštěvnost webových stránek
(Daniel Matěna)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/57651 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Budování image firmy prostřednictvím sociálních sítí na B2B trhu
(Michaela Hanáková)2012, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/96856 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
(Sara Monnecchi)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/78532 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma