Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
vnímání značkyKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
Pilsner Urquell Strategic Management and Brand Building
(Tereza Nováková)2009, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/20655 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Exploring the attitudes of young Vietnamese consumers towards the packaging of Korean cosmetic products
(Khanh Linh Nguyen)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86166 | Bachelor of Business Administration / | Práce na příbuzné téma
Consumers Perception towards Eco-friendly Products
(Denisa Šenkeříková)2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//ic5c1n// | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky Pilsner Urquell mladými spotřebiteli
(Agáta Procházková)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82669 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Porovnání vnímání značek světlého ležáku Pilsner Urquell a Budějovický Budvar
(Michal Šálený)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69554 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Reklamní předměty značky Pilsner Urquell
(Nikol Moravcová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82679 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Pilsner Urquell jako významný fenomen vnímání České republiky
(Filip Trousil)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38147 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání značky Pilsner Urquell na českém trhu metodou Lovenark
(Tereza Horáková)2012, Bakalářská práce, Univerzita Jana Amose Komenského Praha
• http://theses.cz/id//q7j3dw// | Mediální a komunikační studia / Sociální a mediální komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing značky Pilsner Urquell
(Martin WALTER)2011, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//0pjpzo// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma