Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
luxuryKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Role image v marketingovém řízení luxusní značky Christian Dior
(Patrycja Szuściková)2018, Diplomová práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j5rbn2// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
(Hana Blahová)2017, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/fh87a/ | Obecná teorie a dějiny umění a kultury / Management v kultuře | Práce na příbuzné téma
Marketing v neziskovém sektoru
(Nikola Šeráková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/h1wlt/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing neziskové organizace
(Kornelie Holá)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/13206/vsh_b/ | Ekonomika a management / Marketingové komunikace ve službách | Práce na příbuzné téma
Marketing neziskové organizace (případová studie)
(Tereza Šebestová)2013, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/lt0c4/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Marketing neziskových organizací
(Nikol Kissová)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qpil5/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Luxury consumption during hard times: Understanding the relationship between consumers’ emotional states and luxury consumption
(Megi Domi)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/86894 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Digitalization and Luxury: The Role of Digital Experience and Online Content on Purchasing Intention of Luxury Goods
(Nikoleta Veseľková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91608 | International Business - Central European Business Realities / | Práce na příbuzné téma
Luxury: Timeless or temporary? What do generations tell about luxury products?
(Radka Šimková)2016, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//s2gpm6// | Economics and Management / European Agrarian Diplomacy | Práce na příbuzné téma
Consumers Behavior in Luxury Fashion Segment
(Yekaterina Kalymbekova)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/rg94y/ | Ekonomika a management / Business Management and Corporate Finance | Práce na příbuzné téma