Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Evaluating the Impact of Brand Extension Attributes of Luxury Vehicle Brands in the CEE Region
(Marek Běloch)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92083 | International Management / | Práce na příbuzné téma
Brand Extension: Vstup zavedené kávové značky Tchibo do nové produktové kategorie
(Kateřina Harcubová)2019, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/83059 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Analýza pozice značky MIKONA Auto, s.r.o.
(Michaela Tomková)2022, Bakalářská práce, Fakulta managementu a ekonomiky / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//h2xvv9// | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma
Pozice a síla značky Vanad v tuzemsku a zahraničí
(Adéla Klumparová)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/n7hjy/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Vývoj pozice prémiových a luxusních automobilových značek na českém trhu
(Tomáš Huťťan)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49641 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Percepcia hodnoty značky z pozície spotrebiteľa
(Alexandra Tančáková)2021, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84821 | Ekonomika a management / Management | Práce na příbuzné téma
Brand aktivismus a generace Z
(Kateřina Černá)2024, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/hr4ep/ | Podniková ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vzdělávání a workshop "Brand Value" ve společnosti Hettich
(Ludmila Ptáčková)2012, Bakalářská práce, Vysoká škola polytechnická Jihlava
• http://theses.cz/id//suiz5r// | Ekonomika a management / Finance a řízení | Práce na příbuzné téma
Social Media- A New Instrument to Influence Brand Value
(Evelina Sizikova)2011, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/33864 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Vliv brand marketingu na rozhodování spotřebitele
(Jennifer Štrauchová)2021, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/zfc93/ | Ekonomika a management / Ekonomika a management podniku | Práce na příbuzné téma