Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Zákaznická spokojenostKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Věrnostní program jako nástroj marketingové komunikace společnosti CrossCafe original s.r.o.
(Marie Balášová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82731 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Hodnocení spokojenosti českých spotřebitelů s kavárenskými řetězci Costa Coffee a CrossCafe
(Richard Vereb)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//s84sua// | Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa | Práce na příbuzné téma
Image společnosti CrossCafe original s.r.o.
(Kamila BALÍNKOVÁ)2015, Bakalářská práce, Fakulta ekonomická / ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
• http://theses.cz/id//8g563o// | Ekonomika a management / Management obchodních činností | Práce na příbuzné téma