Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
marketingový mixKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
(Sofia Kornas)2021, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/84513 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Signmaking as a part of commercial communication
(Tomáš Hejda)2006, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/11509 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Marketingová komunikácia komerčnej banky
(Martina Vrbenská)2012, Bakalářská práce, Bankovní institut vysoká škola SK / Vysoká škola regionálního rozvoje a Bankovní institut – AMBIS
• https://is.ambis.cz/th/o67xq/ | Bankovnictví / Bankovní management | Práce na příbuzné téma
Interní komunikace jako součást komunikační strategie Národní galerie
(Eliška Menclová)2015, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/49190 | Ekonomika a management / Arts Management | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie společnosti Wolt a návrh na její vylepšení
(Olivia Madi)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85781 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Vyhodnocení produktové strategie Komerční banky a.s.
(Jitka Koubová)2016, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/htiy3/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Hodnocení marketingové strategie společnosti damejidlo.cz s.r.o.
(Tereza Vašátková)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89092 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Marketingové komunikace společnosti Bonami
(Lucie Budská)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85693 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Pohyblivý plakát jako komunikační strategie perspektivou motion designu
(Aneta Danielová)2021, Diplomová práce, Filozofická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/gajnl/ | Teorie interaktivních médií / | Práce na příbuzné téma
Marketingová strategie značky HUGO BOSS na českém trhu a návrhy na její vylepšení
(Alena Nguyenová)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89109 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma