Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Zpětná vazbaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Customer satisfaction in the Bulgarian civil aviation market - Case study of customer satisfaction analysis of Bulgaria Air
(Nadezhda Iliyanova Rusinova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75080 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it
(Davit Sioridze)2017, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tvnq2/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Sherif Chalifa)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/umjy0/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer satisfaction and how to measure it (case study)
(Huong Thanh Duong)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/fy3dl/ | Ekonomika a management / Marketing Communication | Práce na příbuzné téma
Customer Satisfaction as the key to success for hospitality industry
(Shubham Garg)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//xzabbx// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma
Zákaznická zpětná vazba ve vybraném maloobchodním podnikatelském subjektu
(Monika Hilenková)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/wv99u/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku - kombinovaná forma | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
(Zuzana Kodýdková)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/orbok/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba od zákazníků ve vybrané společnosti
(Patricia Böhmová)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/q0o1b/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací
(Petra Habánová)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/kvrmy/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma
Zpětná vazba od zákazníků jako zdroj inovací
(Radovan Sobota)2019, Bakalářská práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/iei1q/ | Systémové inženýrství a informatika / Podniková informatika | Práce na příbuzné téma