Theses on the same topic (having an identical keyword):
online platformyKeywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Analysis of potential Business Use-Cases for NFT Technology
(Alexander Hohmann)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88393 | Management / | Theses on a related topic
A Market Analysis for the Establishment of a Potential Business Offering Vegetarian/Vegan Food and Yoga Classes
(Denisa Plešová)2017, Bakalářská práce, Fakulta humanitních studií / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//20iafi// | Filologie / Anglický jazyk pro manažerskou praxi | Theses on a related topic
Design Fast, Sprint Faster: New Business Idea Development using Design Thinking Approach
(Jan Borýsek)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82136 | Ekonomika a management / International Management | Theses on a related topic
Exploring Business Opportunities in a Digital World
(Vladislav Startsev)2024, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//bmisri// | Business Administration / | Theses on a related topic
V.I.E.: la solution de la mobilité internationale en entreprise - Business France
(Marie Junkerová)2024, Bakalářská práce, Pedagogická fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/dusoa/ | Francouzský jazyk pro hospodářskou činnost / | Theses on a related topic
Doing business in the WB: exploring potential and problems
(Ena Forto)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/91095 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Co-Branding between Luxury Fashion Brands and Mass Fashion Brands
(Svetlana Khaustova)2012, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/38958 | Ekonomika a management / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Value Incompatibilities Between CSR and Luxury Fashion Brands: A Marketing Perspective
(Andrea Maria Ivanof)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/85945 | International Business - Central European Business Realities / | Theses on a related topic
International expansion of fast and luxury fashion brands in the Central Europe: The case of Zara and Prada
(Daria Ulianova)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88935 | International Business / | Theses on a related topic