Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Analýza odlišností v chování spotřebitelů na trhu luxusní kosmetiky v závislosti na způsobu nakupování
(Barbora Štěpánková)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/71606 | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Millennial-oriented marketing of luxury goods: a need for CSR
(Anna Tubert)2018, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/75934 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Exploring the Impact of Fear of Missing Out (FOMO) on Generation Z's Luxury Purchasing Intentions: Analysis of Critical Design Elements Triggering FOMO
(Štěpánka Havlová)2024, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/94773 | Management / | Práce na příbuzné téma
Prestižní spotřeba jako faktor sociální identifikace jednotlivce
(Irina Shchurina)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/vzeii/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Ekonomie luxusu: Je pro studenty VŠE demonstrativní spotřeba důležitým faktorem při nákupu spotřební elektroniky?
(František Staněk)2014, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/43911 | Ekonomie a hospodářská správa / Ekonomie | Práce na příbuzné téma