Theses on the same topic (having an identical keyword):
Keywords ordered alphabetically | Keywords ordered by occurrence rate
Impact of Brands on Consumer Behaviour. A cross-generation Analysis.
(Michaela Lukačínová)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82833 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Theses on a related topic
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
(Aneta Teichmannová)2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/110762 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
(Juana Asamoah Buabeng)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Theses on a related topic
Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
(Aneta Teichmannová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/117980 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
(Veronika Breuerová)2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava
• http://hdl.handle.net/10084/121933 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Theses on a related topic
The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
(Anastasiia Savicheva)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Theses on a related topic
Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
(Anastasiia Nasanovich)2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Theses on a related topic
Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
(Thi Thanh Huyen Ngoová)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Theses on a related topic
Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
(Paras Tanwar)2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Theses on a related topic
Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
(Veronika Šupová)2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Theses on a related topic