Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):

chování spotřebitelů

Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)
Intergenerational Analysis of Consumer Behaviour on the Beer Market
 (Aneta Teichmannová)

2015, Bakalářská práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/110762 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Influence of social groups on consumer buying behaviour in Ghana
 (Juana Asamoah Buabeng)

2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//7ecr9q// | Economics and Management / Business Economics and Management | Práce na příbuzné téma

Consumer Behaviour Analysis of Generation Y on the Beer Market in the International Context
 (Aneta Teichmannová)

2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/117980 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

Analysis of Consumer Behaviour of Generation Y on the Smartphone Market
 (Veronika Breuerová)

2017, Diplomová práce, Ekonomická fakulta / VŠB - Technická univerzita Ostrava

http://hdl.handle.net/10084/121933 | Ekonomika a management / Marketing a obchod | Práce na příbuzné téma

The effects of brand visual design and communications on brand image and brand preference in wine industry
 (Anastasiia Savicheva)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92312 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma

Moderating role of brand attachment in brand crisis - case of Volkswagen brand crisis
 (Anastasiia Nasanovich)

2016, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

http://www.vse.cz/vskp/eid/68931 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma

Zásady brand identity a jejich aplikace při tvorbě návrhu brand identity svíček Emiu
 (Thi Thanh Huyen Ngoová)

2024, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze

https://vskp.vse.cz/eid/92814 | Multimédia v ekonomické praxi / | Práce na příbuzné téma

Effect of Brand Experiences on Brand Loyalty & Customer Satisfaction
 (Paras Tanwar)

2024, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//gwtt2e// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

Vliv brand experience a brand love na šíření doporučení
 (Veronika Šupová)

2023, Diplomová práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně

http://theses.cz/id//4qm4lr// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma

Digital marketing and ways of increasing brand awareness of clothing brand online
 (Alla Silanteva)

2023, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze

http://theses.cz/id//42ufb6// | Business Administration / | Práce na příbuzné téma

« 1 2 3 » (celkem 22 prací)