Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Porovnání vlivu brandingu originálních a privátních značek na chování spotřebitele
(Anna Klašková)2021, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Mendelova univerzita v Brně
• http://theses.cz/id//jmsalt// | Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický | Práce na příbuzné téma
Privátní značky používané v retailu
(Jan Jungwirth)2023, Diplomová práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/jxr1h/ | Podniková ekonomika / Podniková ekonomika - Ekonom výroby | Práce na příbuzné téma
Nákupní chování zákazníků spotřebního družstva COOP Hlinsko
(Anna Obolecká)2016, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/69143 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Privátní značky ve fashion odvětví
(Lucie Homoláčová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82920 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Consumer Perception of Tesco Private Labels in the Czech Republic
(Alina Valetova)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities | Práce na příbuzné téma
Market Penetration of Private Labels in the Czech Republic and Slovakia
(Barbora Hegyiová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/58519 | Ekonomika a management / International Management | Práce na příbuzné téma
Private Labels
(Zuzana Kolmačková)2013, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/42044 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Vliv značky na nákupní rozhodování spotřebitele se zaměřením na privátní značky retailových řetězců v České republice
(Andrea Daďová)2017, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• http://www.vse.cz/vskp/eid/72630 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Spotřebitelský pohled na privátní značky v retailu
(Simona Kmochová)2022, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87618 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma