Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
Klíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Vnímání automobilové značky BMW českými spotřebiteli
(Martin Henčl)2023, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89262 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Online reklama a její vnímání českými spotřebiteli
(Natálie Konířová)2023, Bakalářská práce, Fakulta ekonomicko-správní / Univerzita Pardubice
• http://theses.cz/id//c62l90// | Ekonomika a management / Management podniku | Práce na příbuzné téma
Sharing economy: the effect of brand equity on purchasing intentions of young consumers
(Yelyzaveta Strelbytska)2021, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ut7hr/ | Business Management / | Práce na příbuzné téma
The use of food delivery applications among different consumers groups in the Czech Republic
(Yasmeen Al frouh)2024, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/se39z/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
Reklama firmy Nestlé Česko s.r.o.
(Evelina Lošanová)2020, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82948 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Samoregulace reklamy ve vztahu k dětskému publiku jako součást CSR vybrané firmy
(Pavlína Jirků)2010, Bakalářská práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ala6r/ | Mediální a komunikační studia / Mediální studia a žurnalistika | Práce na příbuzné téma