Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
České pivní speciály a jejich oblíbenost na trhu
(Jarmila Nová)2014, Diplomová práce, Vysoká škola hotelová v Praze
• http://is.vsh.cz/th/7897/vsh_m/ | Gastronomie, hotelnictví a turismus / Management hotelnictví a lázeňství | Práce na příbuzné téma
Vliv pandemie Covid-19 na trh s pivem
(Aneta Svobodová)2022, Bakalářská práce, Provozně ekonomická fakulta / Česká zemědělská univerzita v Praze
• http://theses.cz/id//5id06c// | Ekonomika a management / | Práce na příbuzné téma
Vnímání a hodnocení značky konkrétní instituce
(Jan Křivka)2020, Diplomová práce, AKADEMIE STING
• https://is.sting.cz/th/t5k4y/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Privátni značky maloobchodníků a jejich vnímání spotřebiteli
(Jan Kubačka)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/m3o9z/ | Podniková ekonomika / | Práce na příbuzné téma
Vnímání značky mezinárodní společnosti Limagrain Group na českém trhu
(Daniela Stehlíčková)2014, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/qgxkx/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
(Pavel Bláha)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cxdb1/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Povědomí a vnímání značky Fairtrade v České republice
(Jolana Rozmahelová)2018, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/udtcl/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
Regionální značky a jejich vnímání spotřebiteli
(Kateřina Švábíková)2021, Bakalářská práce, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné / Slezská univerzita v Opavě
• https://is.slu.cz/th/ysqol/ | Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání osobnosti značky Strana svobodných občanů očima straníků a sympatizantů
(Leoš Horák)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/wtv4h/ | Politologie / | Práce na příbuzné téma
Analýza vnímání regionální značky
(Lucie Janovcová)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
• https://is.vstecb.cz/th/o2g17/ | Ekonomika a management / Ekonomika podniku | Práce na příbuzné téma