Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
módní značkaKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Současná marketingová strategie v segmentu fast fashion
(Simon Kolář)2024, Bakalářská práce, AMBIS vysoká škola, a.s.
• https://is.ambis.cz/th/u6val/ | Ekonomika a management podniku / | Práce na příbuzné téma
Fashion marketing na internetu
(Salimat Guketlova)2015, Bakalářská práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/tg4uk/ | Ekonomika a management / Marketingová komunikace | Práce na příbuzné téma
How has digital marketing evolved during COVID-19 pandemic as a result of a sedentary consumer? With a focus on marketing communication strategy.
(Fabiana Carrasco Cueto)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88285 | International Business / | Práce na příbuzné téma
Start an Online Fashion Brand from Scratch
(Julie Arsentyeva)2020, Diplomová práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/82976 | Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod | Práce na příbuzné téma
Market entry of German fashion brand into the Netherlands
(Jana Fleischer)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/89220 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Slow Fashion, aneb tempo giusto ve světě pomíjivých módních trendů
(Ivana Ježková)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/taqn7/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma
Brand Building Módní Značky Jan
(Kristýna Škamralová)2021, Bakalářská práce, Fakulta multimediálních komunikací / Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
• http://theses.cz/id//j95sqn// | Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace | Práce na příbuzné téma
The Impact of E-Commerce on the Brand Equity Concept for Luxury Fashion Brands
(Štěpán Najman)2022, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/87538 | Mezinárodní obchod / | Práce na příbuzné téma
Sociologie značky - branding obchodní značky STR a její komunikační strategie
(Ester Ledecká)2023, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/y9b02/ | Marketingová komunikace / | Práce na příbuzné téma
Vnímání českých environmentálních neziskových organizací očima veřejnosti (značka a branding)
(Pavel Bláha)2016, Diplomová práce, Fakulta sociálních studií / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/cxdb1/ | Humanitní environmentalistika / Environmentální studia | Práce na příbuzné téma