Práce na stejné téma (mají shodná klíčová slova):
generaceKlíčová slova abecedně | Klíčová slova dle četnosti
Nákupní centra jako společenský a ekonomický fenomén
(Petra Chowaniecová)2015, Diplomová práce, Ekonomicko-správní fakulta / Masarykova univerzita
• https://is.muni.cz/th/ybqlc/ | Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa | Práce na příbuzné téma
The shift of customers buying behavior as a result of “corona crisis”
(Usupbekova Usupbekova)2022, Diplomová práce, Vysoká škola finanční a správní
• https://is.vsfs.cz/th/ct4c9/ | Economics and Management / | Práce na příbuzné téma
The Impact of Offline and Online Advertising on Consumer Purchase Behavior
(Oleg Lykhnenko)2023, Bakalářská práce, Vysoká škola ekonomická v Praze
• https://vskp.vse.cz/eid/88901 | International Business / | Práce na příbuzné téma